Detox

Som de allra flesta av oss så blev det lite väl mycket mys under julhelgen för mig.  Jeansen satt som korvskinn så jag bestämde mig för att köra en detox.  3 dagar har jag klarat som mest.  Idag är det den 8:e dagen och det känns oerhört bra,  kommer att köra veckan ut. Äter och dricker frukt & grönsaker i form av juicer och soppor som jag själv gör samt bär, nötter och frön. Tagit bort mjöl, mjölk, socker och kolhydrater. Typisk dag kan se ut så här:

  • Kl 08 Grönsaksjuice
  • Kl 10 Frukt
  • Kl 12 Grönsakssoppa
  • Kl 15 Bär och nötter
  • Kl 17 Fruktjuice
  • Kl 19 Grönsaksjuice

När jag är färdig med detox kommer jag att gå över till clean eating resten av våren.  Jag samlar recept, tips och råd här om du vill läsa mer.

Lycka till!

IMG_20130125_122751

Leave a Reply

