Pinterest javisst!

Jo jag är pinngalen. Gillar det tokmycket. Kanske undrar du vad det är, du kan läsa mer om det här och hur det fungerar. Bra förklaring av Deeped.

Allt gick en rasande fart efter det att jag fick inbjudan, skapade anslagstavlor, surfade runder, pinnade och skrattade. Blev inspirerad av såväl bilder som text. Funderar och reflekterar och tänker att det egentligen inte är så konstigt, vi gillar ju det rent visuella. Tänker på en kommentar i “The Secret” där en av personerna refererar livet som en katalog. Kanske är det så. Allt jag vill, önskar och drömmer om finns här i ett visuellt perspektiv såväl det som jag gillar, har och har gjort.

Jag har funnit fram till spännande fotobloggar och träningsaktiviteter. Får recept på smoothies och skrattar så jag gråter åt katter, hundar och ungar. Jag har kommit i kontakt med människor i Nya Zeeland och diskuterar maorisk konst och tatueringstraditioner. Det gillar jag. Extra mycket.

Att jag sedan tidigare har en passion för tatueringar och skor, ja det visste jag redan. Nu vet ni det också. Ni kan kolla mig här. Happy pinning!

Leave a Reply

