Nyåret…

Många tankar så här på årets första dag. Vad kommer att hända under 2012, vad vill jag allra mest egentligen? Läst ut Bodil Jönssons bok Guld som är en av mina personliga favoriter och funderar ännu mer. Pratar med mina bästa vänner på telefon och rantar och skrattar åt våra konstateranden, går långpromenad med Anna och leker med tankar och drömmar. Som jag läste någonstans på twitter; det är inte vem vi tror att vi är som håller oss tillbaka, det är vem vi inte tror vi är som gör det.

Stänger inga dörrar, öppnar bara nya. Det är mitt motto för 2012. Lets do this. Nästa nyårsfirande förväntar jag av mig själv en incheckning här

Leave a Reply

