Tack 2011, välkommen 2012!

För mig har 2011 gått i tacksamhetens spår. Att vara tacksam för det jag har och inte se till det jag inte har. Jag har mycket att vara tacksam för. Jag har en stor familj och ännu större släkt som jag älskar och alla mår bra. Jag har många nära & kära vänner som betyder så mycket. Allra mest tacksam över är min son som fyllde 18 år under året. Jag fixade det. Min “by” och jag. För det krävs en by att fostra ett barn.

2012. Min fina vän Marthina listade nästa år som passionens år och jag gillar det. Nikke skrev på twitter idag; “nyårslöften är larviga. Jag tänker köra #nyårsönskningar istället.” Det gillar jag också och tänker köra samma sak för nyårslöften håller aldrig ändå. Jag önskar kärlek, ekonomisk frihet, resor, fantastiska upplevelser och möten. Med nya såväl som gamla bekantskaper. Jag önskar dig och mig hälsa, framgång och lycka. Må året ge oss det vi önskar allra mest.

Tack till er alla som har gjort mitt 2011 så fantastiskt på så många plan. 2012 du är efterlängtad, bring it on!

Aroha mai, aroha atu = Love towards us, love going out from us

Leave a Reply

