Nytt boende i Stockholm sökes till fantastisk systerson!

Så min älskade systerson Martin söker nytt boende i Stockholm. Just nu bor han inneboende. Pluggar på polishögskolan i Stockholm och påbörjar andra terminen i januari, har världens bästa referenser (förutom hans mor och mig) och jag är omåttligt stolt över honom precis som med hans lillebror och mina kusinsöner och kusindöttrar.

Jag skulle kunna berätta om hur jag bytte blöja på honom när han var 6 veckor gammal och att  jag var livrädd. Jag skulle kunna lägga upp massor av foton på honom och raljera över hur duktig denna killen faktiskt är, hur stolt jag är som moster och tacksam för att jag får lov att vara det. Det ska jag dock inte göra. Jag älskar honom och bloggar istället. Det är min grej. Så stort underbart fett TACK till dig som läser och delar. Kärlek & karma!

Leave a Reply

