Min “jag vill fika/luncha/käka middag med dig under 2012-lista”.

Det finns ett stort antal personer på twitter som jag gillar. Människor som är givmilda, smarta, omtänksamma och inspirerar mig. De lägger sig i, de tycker och tänker och delar med sig. Personer som jag aldrig har träffat men som jag tänker allt som oftast att jag borde träffa dem, vi borde fika eller luncha eller käka middag enligt mitt eget tycke, prata i timmar om livet, ungar och fotboll. Ja kanske inte fotboll med alla dårå. Så därför skriver jag min egen önskelista inför 2012, skickar ut det i Universum (och på twitter så klart!) och planerar in att så göra nästa år.

Here we go!

@agaton

@Carina_Nording

@Cherin_awad

@deeped

@HansRosling

@LinaT

@MilouWerth

@Morris_Packer

@PBlohm

@Stielli

Leave a Reply

