Snabbloggat

Så jag har fyra fantastiska systersöner, i åldern 17-22 år. Två i Sverige och två i Australien och jag älskar dem alla massor. Jag är kompis med dem alla på facebook och följer deras liv och äventyr med stort intresse och som en mycket stolt moster. Linus som är 17 år är en “gamer” som min egen son och ska snart börja utveckla sina egna inom ramen för hans utbildning. Jättekul tycker jag och vi brukar chatta massor på facebook, byta länkar och diskutera spel och nu har vi bestämt att vi ska skriva ett gemensamt blogginlägg om spel, om våld och vanliga missuppfattningar.

Linus är skärpt och inte bara för att han är min systerson. Han läser massor och följer diskussioner, han kommenterar och ifrågasätter. Han var på Dreamhack när han var 14 år första gången. Han är bäst bara. Så är det. Så nästa inlägg som kommer här kommer att vara skriven av Linus Jacobsson och Donna Carlsson. Epic.

Leave a Reply

