Så var det söndag…

…och jag ligger i soffan och tänker att jag måste städa, jag verkligen måste. Sonen också men det får han blogga om själv. Tittar på röran och försöker få till någon form av energi för röra dränerar energi. Så mycket vet jag. Läser lite bloggar och facebookuppdateringar och tänker ja jag kommer inte plocka svamp i år heller. Inte riktigt min grej.  Lite som städning, inredning och matlagning. Sjukt dålig på det. Har egentligen ingen smak eller stil att tala om, har även fått fråga min lillasyster en gång om vad det betyder när det står “vispa poröst” i ett recept. Lite lagom förvirrat kanske. Borde jag veta det? Den enda gången där jag blir oerhört huslig är runt jul och det är ju snart. Då kommer jag inte att blogga så mycket här utan jag hänvisar till min blogg jultokig. Som jag alltså.

För jag gillar nätverka, mingla, skapa nya kontakter, jul,  fotboll, dricka alldeles för många kaffe latte, kramas och skratta. Det gillar jag, och kanelbullar, det gillar jag också. Sån är jag. Så är det. Go söndag på dig!

 

One thought on “Så var det söndag…

Leave a Reply

