I <3 KM forever!

På fredag är det sista dagen för sista klassen Kreativ Marknadsföring på AcadeMedia Masters. KM09 tar examen och jag har blivit tillfrågad att hålla ett tal. För sista klassen fantastiska KM-studenter.

Att jobba med utbildning och lärande har varit det absolut roligaste jag har varit med om! Att jobba med människor och deras utveckling, deras drömmar och deras mål är att lära sig själv och att själv våga bli lärd. Jag har jagat, jag har läst på och jag har aldrig gett upp. Att få möjlighet att se människor växa är en egoboost utan dess like.

Mina fina KM-studenter. Mina studenter som har lärt mig så mycket, som har gett mig så mycket, hur tackar man människor för det? Vad säger jag till dem på fredag?

Jag bölar, kommer ihåg och skrattar gott åt härliga minnen. För livet. På fredag kommer jag att fulböla och det kommer så att vara värt det!

Leave a Reply

