För min skull!?

Så är det snart dags för sommarlov för våra ungar och för de av oss som har ungar 16 år och uppåt är det ett frenetiskt letande efter dessa sommarjobb. Min egen unge, 2 meters sonen har sökt via kommunen som vanligt, han har pratat med en väldans massa kompisar och så har han sökt i vårt eget närområde.

Han är mycket trevlig, oerhört snäll och kan vara lite blyg men stark som en oxe. Kallas för björnen av sina kompisar. Han läser spelutveckling på LBS i Helsingborg. Han har jobbat som hjälptränare på Högaborgs Bollklubbs sommarfotbollsskola och på AcadeMedia Masters med flytthjälp och reklamutdelning. Eftersom vi kommer att gå varandra på nerverna om han inte har sommarjobb så hjälper jag till, lite. För min egen skull. Mest. För jag älskar honom. Alltid.

Så här ser han ut. Min unge. Dessutom känner jag till ett flertal killar & tjejer som också söker så vet du något i Nordvästra Skåne bara hojta. Vi kommer att vara dig evigt tacksam och en och annan fika kan utlovas.

 

Leave a Reply

