Ny chef – JA TACK!

Som en del av er vet så söker jag nytt jobb och nu tänkte jag se till att alla vet att jag söker nytt jobb. Som vad kanske du undrar? Med vad?

Jag är faktiskt öppen för allt även om jag koncentrerar mig på information, kommunikation, reklam och marknadsföring. Titel är egentligen oväsentligt, område likaså. Jag brinner för mycket och tycker att relationer, nätverk och människor är det roligaste som finns. Misstänker dock att sonen gärna ser att det inte är på hans skola…

Om jag taggar mig själv skulle det vara under #nätverk #socialamedier #skåne #fotboll

Jag googlar alla innan intervju precis som jag hoppas att folk gör med mig. Jag önskar en chef som brinner för sitt ledarskap och sitt arbete. Tycker att fika är en viktig del av den sociala gemenskapen, sociala medier är mer än roligt och som går igång på att få andra människor att utvecklas och växa.

Är du min nästa chef? Skriv en rad om dig själv och skicka till donnacarlsson@gmail.com

Lets talk!

http://www.linkedin.com/in/donnacarlsson

Leave a Reply

