Världens bästa Robin!

Robin Olsson 19 år är min äldsta kusin Liselottes yngsta son. Han kan lära oss alla ett och annat om att ”just do it”. Han har världens största hjärta, ambitiös som få och har en attityd till livet som är modigt och gränslöst.

Vad sägs om att han har hoppat fallskärm & bungy jump och är tvåfaldig SM-mästare i undervattensrugby? I år åker han till USA direkt efter studenten och i Juli åker han till Nya Zealand för att plugga ett år på Diploma in Digital Photography at South Seas Film and Television School i Auckland.

Jag sa väl att han var 19 år fyllda vaa? I år? Vaa??

Att jag är sjukt stolt över honom är ett understatement men jag är även sjukt imponerad. Det jag är mest stolt över honom att han GÖR saker. Han väntar inte, han gör det. Han är ett föredöme för oss alla oavsett ålder. Imorgon kommer han till mig och fikar och jag ska krama sönder honom, prata massor och fråga honom vad jag kan göra för att stötta honom i Nya Zealand.

Världens bästa Robin!

One thought on “Världens bästa Robin!

  1. Jag är också sjukt stolt över honom (och även de andra två!), men jag är jävig för jag är mamma:-)
    Ett litet påpekande bara – han är trefaldig SM-mästare i UV-rugby!
    Skickar roadtripen i USA på mail.
    Kram

Leave a Reply

