Min son, mitt hjärta, mitt allt

Ja så var dagen här. Nu är min son myndig. Vincenzo min älskade son fyller 18 år idag. 23.23 ikväll är det 18 år sedan han föddes. 4165 gr och 54 cm lång. Ökade i vikt redan på BB så klart. Skrek för fulla muggar varje gång han blev hungrig vilket var mycket & ofta och har väl mer eller mindre fortsatt så men så krävs det ju också lite mat för att bygga 2 meter. Vincenzo David Kemo Carlsson, världens snyggaste, smartaste och bästa son i hela världen, grattis sonen min!

 

Leave a Reply

