2011-01-01

Lördag och nyårsdag. Jag kan inte fatta att jag ska börja jobba på måndag. Två veckor går sannerligen fort när man har mycket på agendan. Att ladda batterierna har varit mer än nödvändigt och det är med viss fasa jag inser att jag måste sätta klockan i natt så jag inte sover för länge imorgon bitti.

Skriver i min nya fina röda kalender och funderar på sådant som vi allra flesta gör vid denna tid på året, hur kommer 2011 bli? Många funderingar när man summerar ett helt år och försöker planera för ett nytt. Nyårslöften som omformuleras till beslut, mål och utmaningar.

2011 är året då min älskade son blir myndig. Skrämmande och kul på samma gång. Två meter lång tonåring på väg – watch out säger jag bara! Jag slutar på AcadeMedia och går vidare. Det känns sorgligt och utmanande på samma gång. Spännande projekt väntar runt hörnet och jag är supertaggad att starta upp dem!

Inledde dagen & året med en fantastisk långpromenad i det vackra vintervädret. Nu ser jag framåt och önskar er alla lycka, välgång och hälsa.

Leave a Reply

