Grattis Helsingborgs bryggeri 1 år!

Idag var det så dags för Helsingborgs bryggeri att bjuda in till 1-års kalas. Det blev en fantastisk tillställning med allt som hör till; bra musik, god mat och naturligtvis god dryck. Utöver det livesände Joakim Jardenberg hela dagen. Själv skulle jag äntligen få lyssna på killen som jag har känt sedan han var 1 dag gammal, Noak Esbjörnsson och som spelar i Modern Messiah. Lite bölig blev jag faktisk. Det hör väl åldern till förmodar jag? Mycket trevligt tillställning, stämningen var på topp och jag vill bara säga stort grattis till gänget på Helsingborgs bryggeri, vi ses nästa år!

Lite bilder från dagen

Noak Esbjörnsson som spelar i gruppen Modern Messiah.

Leave a Reply

